neděle 25. listopadu 2012

Slavík?!


Včerejší předávání Slavíků mne totálně znechutilo. Moderátor dobrý, Ondra Brzobohatý přinesl svěží vítr do monopolu Leoše Mareše. Chudák měl co dělat, občas zachraňoval situaci nebo se jí snažil zlehčovat. Ale to je asi tak jediné co mohu pochválit. Když nebudu komentovat děkovačku Daniela Landy a některých dalších zpěváků, proč na gala akci tahají sakra politiku?! Ale z jiného soudku, co mne dokáže vždycky naprosto skvěle přivést k naprostému šílenství jsou outfity účinkujících/oceněných. Přijít na pódium v převleku krávy nebo s flaškou plzně v ruce? Neříkám velkou večerní, ale určitě volit slavnostní outfit hodící se pro danou událost. Tenhle rok to bylo opravdu peklo! Jaký je Váš názor? Sledujete vůbec tyto akce?

PS: Kabát jsem měla, ale bohužel už tu byl několikrát.Tak jsem ho odhodila:)








sweater Pietro Filipi 
tshirt Vero Moda 
jeans Miss Selfridge
shoes Acne 
bag Zara 
bracelets Hermes, Tiffany, Swarovski, Chan Luu


13 komentářů:

  1. já se na Slavíka nekoukala, jen až když vyhodnocovali Zpěváka roku a hned jak zaznělo, že je Božský Kája druhý, tak jsem odešla :D kam ten svět spěje :D sice ho neposlouchám, ale podle mě, prostě je tradice´, že vyhrává on :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karel je modla to je jasný, akorát jsem si všimnula, že vypadal dost sešle. Možná už tušil prohru.

      Vymazat
  2. ten svetr je skvělý! :)

    já jsem slyšela a viděla, díky Bohu, jen kousek včerejšího Slavíka. jsem ráda, že konečně Karla nahradil někdo jiný - navíc můj oblíbenec Tomáš Klus. :) jinak děsné, děsné, děsné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem sice jeho fanoušek, ale vítězství bylo zasloužené.

      Vymazat
  3. Já se na tyto rádoby "akce" nedívám už ani z principu..A upřímně mě ani nezajímají. Já vystoupení Landy ze své podstaty chápu, vím, co tím chtěl říct, ale mohl zvolit trošku jiný přístup, ne tak vulgární a buranský..A k těm róbám..Co jsem měla možnost vidět na netu, tak mi to připadá jako jeden velký kýč..Nevím, jaké stylisty si některé pseudocelebrity najímají, ale výsledek je žalostný..
    Tobě to ale jako vždy moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já upřímně taky moc nesleduju tyhle akce, ale nic lepšího jsem neměla na práci. O Landovi se už docela dlouho po Praze nese, že je trošku "moc". Já chápu co tím myslel, jen nechápu mesiášství a sebeobětování. Prostě přestřelil. Jinak moc děkuju!

      Vymazat
    2. Souhlasím děvčata... Jinak Terezko, supr! A ty vlasy jsou vážně skvělý! :-) H.

      Vymazat
  4. clanok je super, mas uplnu pravdu a na sebe super outfit.


    http://theshortiesfashion.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi tak krásná! Vážně :) nestačím koukat

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná :) A ty vlasyyy

    littleann5.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat