pátek 9. listopadu 2012

Green army sweater


Poslední dobou nosím stejnou škálu barev - zelená, béžová, hnědá, modrá. Dokonce i ségry kočárek je ve výše zmíněných barvách. Aby jsme všichni ladili:) Při včerejší večeři s kamarádkou jsem si uvědomila, jak dlouho neproběhl žádný můj shopping nájezd do obchodů. Asi stárnu a nekoupím každou věc co se mi líbí, ale přemýšlím jestli se mi hodí do šatníku a budu jí opravdu nosit. Asi jdu do sebe!:) 






vest IAM Ivana Mentlová 
sweater Replay
jeans Zara
shoes Acne 
bag Céline 


6 komentářů:

  1. Taky se mi ted líbí moc zelená:)) Hezký outfit, sluší ti:))

    OdpovědětVymazat
  2. ta vesta je uzasna


    http://theshortiesfashion.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. Ta kombinace barev je úžasná a po takové vestě jsem letos toužila, teď už je na ni ale zima :(

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj
    pozývam ťa na giveaway o úžasné vzorované pančucháče :)
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2012/11/giveaway-heart-patterned-tights-h.html
    KLEPI

    OdpovědětVymazat