neděle 18. listopadu 2012

Balayage on my hair

 
Chtěla jsem změnu. Jednoho dne brouzdám po internetu a na marieclaire.cz vidím titulek Salon Stolen vás změní. Nevím co mne to popadlo, ale okamžitě vytáčím jejich číslo a objednávám se na konzultaci. Konzultace? Tu jsem u kadeřníka nikdy neabsolvovala. Naprosto nadšená nejen z interiéru salonu a úžasných lidí v něm, odcházím s pocitem, že se maximálně těším na sobotu. Nastal den D. Po 5ti hodinách strávených na křesle, spatřím výsledek a jsem totálně okouzlena. Balayage vypadá perfektně a ještě líp bude vypadat až se zbavím té šílené ofiny, která jak mi bylo řečeno se pro můj typ obličeje nehodí. Proč mi to sakra neřekl někdo dřív? Fotky jsou černobílé, barevné budou v dalším postu. Musím Vás přeci trošku napínat :)
Co je vlastně balayage? Francouzská technika pro barvení vlasů. Vlasy jsou různě zesvětlovány a záleží pouze na Vás jestli chcete mít balayage jemnou a nebo více punky. Já vybrala druhou možnost, jelikož preferuji rockovější vzhled. Pozor balayage neplést s ombré. Ombré, jak mi bylo vysvětleno, se skládá pouze ze dvou barev a jedná se o nabarvení konců a to divočejší barvou(růžová, fialová, zelená...). Oproti tomu v balayage verzi můžete mít na hlavě barev několik, které do sebe zapadají.



5 komentářů:

  1. uuf, těším se na barevné fotky! :)))

    OdpovědětVymazat
  2. vlasy jsou super!! Prosím kde je tento salon?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, salon Stolen najdeš na ulici Radlická 180/50, Praha 5

      Vymazat
  3. Ty vlasy jsou fakt super! Můžu se zeptat, kolik tě to stálo?:)

    OdpovědětVymazat