pátek 15. února 2013

Návrat


Jsem zpět. A v plné síle! Co zapříčinilo mojí odluku? Ehm, jasně je v tom chlap. Ti jediní totiž disponují neuvěřitelným kouzlem, vynucovat si pozornost a donutit člověka zapomínat na vše okolo. Nechci znít jako šéfredaktorka jednoho nejmenovaného časopisu a proto dost o nich. Když už jsme u těch časopisů. Marie Claire v novém. Já jsem naprosto uchvácena! Ten papír! Ta obálka! Konečně někoho napadlo investovat do papíru. Karolína v ELLE je dechberoucí sice trošku kolotočářská, ale božská. Pro mne milovníka černobílých fotek a ošahávače papíru vítězí MC. Která obálka je Vaší favoritkou ? 

8 komentářů:

  1. Jéé, mně zaujala MC i Elle, nemohla bys ukázat, prosím, něco z obsahu? :-)

    WorldByBella




    OdpovědětVymazat
  2. Fashion story se mi líbí určitě více v ELLE s Karolínou. Jinak včera jsem je všechny prolítla a jsou si velmi podobné. Dokonce podobné články. Tohle mě na českých mutacích štve.

    OdpovědětVymazat
  3. pekny styl aj blog!

    http://mamacicaparadnica.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. .. este k tym casopisom, elle mam predplatene, ale zda sa mi, ze tie vsetky trendy, ktore tam davaju sa neustale opakuju, uz ma to zacina nudit. A inac suhlasim s Terezou, akoby ostatne magaziny pisali stale o podobnych tematikach ...

    OdpovědětVymazat