sobota 26. května 2012

Pink - Purple feat. Giuseppe Zanotti


Poprvé jsem je měla na sobě a hned jsem urazila podrážku u podpatku. Nesnáším zámeckou dlažbu a pražské kostky! Každopádně mi obuvník vysvětlil, že  plastové podrážky jsou na naše chodníky úplně k ničemu a je pouze otázkou času, kdy ho nositelka urazí, nebo jakkoliv poškodí, protože ta malá ploška na vaší botě nevydrží tlak. Řešení? Kovové místo plastových. 





blazer Zara
tshirt American Vintage 
shorts IAM by Ivana Mentlová 
shoes Giuseppe Zanotti 
clutch Prada 
sunnies Céline

3 komentáře:

  1. Giuseppe Zanotti hmm, že já tě budu muset zase vytáhnout na "randíčko" viď? Jinak skvělej look, baví mi ta kombinace hot pink blazeru s tím psaníčkem Prada!

    OdpovědětVymazat
  2. hahaha děkuju, i boty už mám doma tak můžeme vyrazit!:)

    OdpovědětVymazat
  3. ja nemma rada zvuk kovovych podpatkov, ale zvycajne opravu obuvnici riesia len tymi kovovymi..

    OdpovědětVymazat